Σελίδες

Ο Στάθης, ο Γιάννης και το ‘ελληνικόν δράμα’ για την… καρέκλα


Έντονα προβληματισμένος και πικραμένος από την στάση του ‘φίλου’ και ‘συντρόφου’ του στο Πασόκ κ. Ιωάννη Μαχαιρίδη, φέρεται να είναι ο δήμαρχος Ρόδου κ. Στάθης Κουσουρνάς.
Και με το δίκιο του. Διότι, σου λέει ο Στάθης: ‘ήμουνα συνεργάτης του στη Νομαρχία, σύντροφός του στο κόμμα και πολιτικός φίλος του Ιωάννη τόσα χρόνια, θυσίασα την βουλευτική μου έδρα για το δημαρχιλίκι που μου βγήκε ξινό εδώ και χρόνια και τώρα που πήρα το ‘κολάι’ έρχεται ο Ιωάννης, ως νέα Σαλώμη της Ροδιακής Ιστορίας και ζητεί την δική μου κεφαλή επί πίνακι.
«Ο κ. Μαχαιρίδης δεν θα είναι υποψήφιος εάν είμαι και εγώ υποψήφιος» απάντησε στα ΜΜΕ ο Στάθης.
Φυσικά, το αφτί του Ιωάννη δεν ιδρώνει εύκολα. Το έχει αποδείξει αυτό έχοντας στο βιογραφικό του μια κολεξιόν από… ‘καρέκλες’ τις οποίες χρησιμοποίησε είτε από διορισμένη είτε από εκλεγμένη πολιτική θέση, αποδεικνύοντας ότι γνωρίζει πολύ καλά το παιχνίδι της εξουσίας.
Τι να τις κάνεις τις δηλώσεις τώρα δήμαρχε, που ο Ιωάννης αποφάσισε να σε εξοστρακίσει μακριά από τον τόπο σου και να σου αρπάξει την καρέκλα.
Δεν σε σώζει τίποτα. Ούτε τάμα στην Παναγιά του Χάρου, διότι ο Ιωάννης ξέρει καλά ξόρκια και δεν τον πιάνουν ούτε ευχές, ούτε προσευχές…
 Κάνει σχέδια για το πολιτικό του μέλλον ο Στάθης, αλλά δεν είναι και τόσο εύκολα πια τα πράγματα.
Άπαξ και αποφάσισε ο Ιωάννης… η επιθυμία του θα είναι διαταγή για το Πασόκ (για τους υπόλοιπους, παίζεται ακόμη)
Κουράγιο Δήμαρχε. Θα σου χρειαστεί με τον Ιωάννη αντίπαλο.
Καλή χρονιά και καλή αντάμωση στον τόπο σου.

Ο Μπακαλόγατος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου