Σελίδες

Χ. Σπανός: Ζούμε πρωτόγνωρα πράγματα στην Ρόδο

Κύριε Σπανέ, πόσο έχει επηρεάσει η κρίση το καταναλωτικό κοινό στα είδη πρώτης ανάγκης όπως των τομέα των τροφίμων σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια;

Σαφώς και η κρίση έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό το νησί της Ρόδου, και στον τομέα των τροφίμων. Μην ξεχνάμε ότι για πρώτη φορά κάποιες χιλιάδες ξενοδοχοϋπάλληλοι δεν πληρώθηκαν, και αρκετοί στερούνται και το επίδομα ανεργίας από τον Ο.Α.Ε.Δ. Πραγματικά είναι κάτι πρωτόγνωρο για την τοπική οικονομία, όλη η αγορά μετά το τέλος Οκτώβριου και μέχρι σήμερα έχει μια πτώση της τάξης του 30%. Και προβλέπονται ακόμα πιο δυσοίωνα τα σενάρια για τούς μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο. Αντιλαμβάνεστε ότι είναι πραγματικά πρωτόγνωρα τα γεγονότα και βάση αυτών θα δούμε και θα πράξουμε αναλόγως.

Το καταναλωτικό κοινό έχει κάνει στροφή προς τα ελληνικά προϊόντα; Και επίσης στα επώνυμα προϊόντα ή στα προϊόντα χωρίς ετικέτα; Ποιες οι διαφορές;

Οφείλω να ομολογήσω  πως υπάρχει μια τάση προς το ελληνικό προϊόν. Όμως εδώ θα πρέπει να ενημερώσουμε το καταναλωτή για μια καμπάνια που έχει γίνει πριν λίγο καιρό με θέμα το μπάρκοντ  δηλαδή θεωρείτε ελληνικό προϊόν όταν έχει μπάρκοντ 520. Αυτό δυστυχώς δεν είναι αλήθεια διότι πολλές πολυεθνικές εταιρίες φτιάχνουν μπάρκοντ 520 και βαφτίζουν τα προϊόντα του ελληνικά. Οπότε θεμιτό και θετικότερο θα είναι οι καταναλωτές να υποστηρίζουν τα τοπικά προϊόντα της εκάστοτε περιοχής, ώστε να δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας άλλα και ρευστό ώστε να κινείται η αγορά.
Ένα παράδειγμα; Το νησί μας πού διαθέτει σχεδόν όλη την γκάμα των προϊόντων εάν ο καταναλωτής στηρίξει το ελληνικό και επί το πλείστον τοπικό προϊόν, θα είναι πιο εύκολη η ανάπτυξη και η ευημερία της τοπικής οικονομίας.
Τώρα ως προς το δεύτερο σκέλος, πράγματι υπάρχει μια τάση προς τα προϊόντα χωρίς ετικέτα, και φυσικά τα πιο φθηνά. Η ουσία όμως της χαμηλής και ανταγωνιστικής τιμής οφείλεται στη μη προστιθέμενη αξία του μάρκετινγκ της διαφήμισης της προώθησης κ.λπ. που επιβαρύνουν τα επώνυμα προϊόντα. Θα πρέπει να σας πω ότι τα προϊόντα χωρίς ετικέτα είναι παρεμφερή με τα επώνυμα, άλλα δεν είναι ίδια. Πληρούν όλες της προϋποθέσεις και ποιοτικά τα στάνταρ,άλλα δεν μπορούμε να πούμε ότι ένα προϊόν πρώτης γραμμής είναι καλύτερο ή ανάλογο με ένα επώνυμο προϊόν. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι το κόστος των επωνύμων προϊόντων έγκειται μόνο στην προστιθέμενη αξία της διαφήμισης, σαφώς και είναι καλύτερο ποιοτικά από ένα προϊόν χωρίς ετικέτα.

Τα τελευταία δυο χρόνια τα Υπερμάρκετ Σπανός προσφέρουν κοινωνικό έργο με την μείωση των τιμών στης μερίδες φαγητού από της κουζίνες σας. Μιλήστε μας για αυτό το εγχείρημα.

Είναι μια μετάφραση της υποχρέωσής μας προς τους συμπολίτες μας. Στα καταστήματά μας που διαθέτουν κουζίνες και αναφέρομαι στης Παστίδας, στην Μεγάλου Κωνσταντίνου και στην Μιχαήλ Πετρίδη και Καμείρου, μετά της έξι το απόγευμα προσφέρονται οι μερίδες στη τιμή των δύο ευρώ. Είναι ένα ποσό τυπικό πιστέψτε με, η συσκευασία μόνο αναλογεί στο ποσόν. Να προσθέσω ότι καθημερνά έχουμε δυστυχώς αυξανομένη συμμετοχή συμπολιτών μας, δείγμα το κατά πόσο μας επηρεάζει η κρίση. Χαιρόμαστε όμως που μπορούμε και προσφέρουμε στους συμπολίτες μας που βρίσκονται σε αυτή τη δυσμενή κατάσταση. Οφείλω να πω ότι υπάρχουν φρέσκα προϊόντα καθημερνά πράγμα που το αναγνωρίζουν και οι καταναλωτές. Υπάρχουν όλα τα είδη, παίρνουν μπαρμπούνια, σολομό, χταπόδι, μουσακά, αλλά και μακαρόνια με δύο ευρώ. Σας παραθέτω κάποια προϊόντα ,για να δούμε την αναλογία της τιμής. Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι θέμα ρευστοποίησης αλλά η ουσία ώστε να εξυπηρετήσουμε τους συμπολίτες μας.

Σκέπτεστε και κάποιες άλλες ανάλογες κινήσεις;

Δράττομαι της ευκαιρίας να σας ενημερώσω ότι τα Υπερμάρκετ Σπανός, με απόφαση του πρόεδρου κύριου Ιωάννη Σπανού, θα μοιράσουν 100 ή 200 δωροεπιταγές τροφίμων στις γιορτές προς τους συμπολίτες μας στη Ρόδο.


Μάνος Σταυριανός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου